آرشیو بلاگ

چرا فروشگاه آنلاین شما به لیست خواسته ها نیاز دارد

با شنیدن اصطلاح & rdquo؛ آرزوها & rdquo ؛؟ چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ کاربرد این ویژگی دقیقاً نحوه به نظر رسیدن آن است: لیستی از مواردی که می خواهید دریافت کنید. به عنوان یک مالک فروشگاه آنلاین ، آیا دوست دارید مشتریان شما بتوانند محصولات را در لیست آرزوها ذخیره کنند تا بعداً آنها را بررسی یا خریداری کنند؟ آیا دوست دارید مشتریان شما بتوانند لیست هدیه خود را برای هدیه دادن با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند؟

ارائه ویژگی لیست خواسته ها به عنوان بخشی از سبد خرید به مشتریان ، روشی عالی برای ایجاد وفاداری به سایت فروشگاه شماست.داشتن ویژگی لیست خواسته ها در یک سایت فروشگاهی به مشاغل آنلاین امکان می دهد تا با روشی هوشمندانه با مشتریان خود تعامل داشته باشند پایینا به خریداران این امکان را می دهد تا لیستی از خواسته ها و ترجیحات خود برای خرید در آینده ایجاد کنند.

آیا هر فروشگاه تجارت الکترونیکی به لیست خواسته ها احتیاج دارد؟ به دلایل پایین پاسخ این س inال در اکثر موارد مثبت است:

درک نیازهای مشتریان خود - لیست خواسته ها راهی عالی برای دانستن آنچه در ذهن شما مشتری است است. سعی کنید تاریخچه خرید را به عنوان بخش کوچکی از تنظیمات مشتری در نظر بگیرید. اما ، لیست خواسته ها مانند درب باز است که می تواند به هر تجارت آنلاین اطلاعات ارزشمند زیادی در مورد مشتری خود و آنچه او دوست دارد یا آرزو می کند بدهد.

خریداران دوست دارند لیست خواسته های خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند - ارائه خدمات به مشتریان راهی برای ارسال ایمیل خواسته های آنها به دوستان و خانواده آنها روشی دلپذیر برای لذت بردن از خرید آنلاین برای خریداران است. همیشه ایده خوبی است که لیست خواسته ها را با یک لینک منحصر به فرد قابل اشتراک گذاری کنید تا به راحتی از طریق کانال های مختلف به اشتراک گذاشته شود مانند ایمیل یا سایت های رسانه های اجتماعی.

لیست آرزوها می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد & ndash؛ روش دیگر برای مشاهده لیست خواسته ها یک ابزار بازاریابی عالی است پایینا بسیار هدفمند است و گیرندگان همیشه انگیزه استفاده از آن را دارند. به عنوان مثال: هنگامی که برادر کوچکتر شما به شما می گوید لیست خواسته های او در یک فروشگاه تجارت الکترونیکی خاص است. اولین کاری که می خواهید انجام دهید چیست؟ شما به احتمال زیاد به فروشگاه تجارت الکترونیکی مراجعه می کنید ، لیست خواسته ها را بررسی می کنید و در آخر برای برادر کوچکتر خود چیزی خریداری می کنید.

بنابراین ، چگونه لیست آرزوها یک ابزار بازاریابی است؟ دلیل آن کاملاً ساده است ، فروشگاه آنلاین شما را به مشتریان جدید معرفی می کند ، فقط در توضیح داده شده در مثال بالا.

مشتریان را تشویق کنید که به سایت فروشگاه برگردند & ndash؛ داشتن ویژگی لیست خواسته ها در سایت فروشگاه می تواند بازدیدکننده را افزایش دهد پایینا مشتریان را ترغیب می کند بعداً برگردند و خرید کنند. اجازه دادن به مشتریان برای ذخیره لیست خواسته ها در حساب های آنلاین آنها دلیل بازگشت آنها به سایت فروشگاه و ورود به سیستم حساب را برای مشاهده یا ویرایش موارد لیست خواسته ها در هر زمان ایجاد می کند.

لیست خواسته ها می تواند برای هدیه در موارد مختلف مانند عروسی یا تولد استفاده شود. بنابراین ، هدیه دهنده چه نوع مزایایی را از لیست آرزوها بدست می آورد؟

  • به آنها اطمینان می دهد که هدیه اشتباهی خریداری نکرده اند
  • این تضمین می کند که گیرنده هدیه را دوست خواهد داشت
  • هر لحظه ناخوشایند وقتی گیرنده هدیه را باز می کند و به عنوان یک هدیه دهنده چیزی را دریافت می کنید که گیرنده نمی خواهد

    لیست آرزوها ویژگی خوبی برای داشتن در سایت فروشگاه است & ndash؛ بنابراین ، صاحب مشاغل چه نوع مزایایی را از لیست خواسته ها دریافت می کند

    • این یک روش عالی برای تبلیغات یک فروشگاه آنلاین است پایینا بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های دوست یا خانواده خود خرید کنند. خرید آنلاین
    • این امکان را به مشتریان فعلی خود می دهد تا به سایت فروشگاه برگردند و درهای جدیدی را برای مشتریان جدید باز کنند
    • این امکان را برای مدیران فروشگاه فراهم می کند تا موارد موجود در لیست خواسته های مشتریان را ردیابی کرده و تبلیغات را اجرا کنند بر این اساس برای هدف قرار دادن بخشهای خاص مشتری

    FaraPayam ویژگی لیست خواسته ها را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد برای ایجاد لیستی از محصولاتی که آنها می خواهند یا می خواهند در آینده خریداری کنند.

نظر خود را وارد نمایید

نظرات

  • 24/11/1400 12:31 ب.ظ
    این یک نمونه نظر برای این پست وبلاگ است